Sabtu, 28 Disember 2013

TENANGKAN JIWA

Assalammualaikum wbt .....

Apa khabar ? Cuti-cuti sekolah jangan cari
penyakit okay adik-adik . Bercuti , bercuti juga ingat
kesihatan sama.Wahai adik-adik aku di semenanjung
iaitu Kedah mai kakakmu di sini ada satu permintaan ehh
pertolongan macam itu laa . Tolong pleasee satu ini saja
tak minta banyak tolong rindu kakakmu ini okay -.-
Taubat adik aku mengata aku kalau dia baca entry aku ini ,
sejak bila pula aku poyo tak tahu .

Adik aku yang bawah aku dah merdeka jadi duduk rumah
bela badan lah noh .Makin lama rumah kena perbesar pintu
takut tak muat nak masuk.Mohon terasa wahai ateh haha.
Yang lagi sorang mentang keputusan PMR straight A
dapat telefon baru kerja duduk dua puluh enam jam dekat
henfon.Takpa kakakmu ini faham ciwi kann macam aku
dolu dolu lah haha .Yang adik aku bongsu , yang ini akal
terlebih bijak memang aku balik nanti nak kena belasah.
Elok hantar pergi sekolah pondok tak pun tahfiz biar pandai
sikit bab akhirat.Sebenarnya rindu nak balik rumah nak tengok
bilik kesayangan termasuk keluarga sekali la .

Tiket flight dah tengok hahaha nampak tak ? tak sabar nak balik.
Susah kalau anak tak berapa nak berada sangat tak ada sapa
nak sponser.Dua flight jadi kena tengok mulai sekarang la
harga murah baru booking.Lain la macam satu flight esok
nak balik malam ini beli pun takapa .Oreng kayes kenss .




Sebenarnya baru sahaja balik dari court bola keranjang
teman Kak Bibiey dan Kak Isma cari serangga sambil
Kak Bibiey main kasut roda.Aku ini menumpang sahaja
daripada duduk dalam bilik tak buat apa dah macam mayat
hidup lagi jadi tumpang sekaki laa.Merempit dengan Kak Bibiey
sangat laa best.Apalagi nama pun tak ada orang ,
berpeluang untuk aku melepaskan tekanan dengan menjerit ,
melalak dah macam orang gila sangat best.Sekarang masa
untuk aku tidur.Selamat malam.Mimpi indah.

0 comments:

ΔΆ