Sabtu, 24 September 2011

T E R U S T E R A N G

kau benci aku ka ? =='








sebab apa ? =='








apa aku buat dekat hang ? =='










apa salah aku ? =='











apa dosa aku kat hang ? =='











kenapa nak ungkit semua tu ? =='












kenapa ang suka main perasaan orang ? =='












kenapa ang suka buat mulut manih ? =='













please be yourself dear , please open minded dear ,
if aku ada buat salah dekat hang , banyak banyak
mintak maap noh , nak tunggu qaya taun depan
takut tak dan , so aku mintak maap la . excely im already
forgive you , errmm walaupun aku tau ang buat banyak dosa
kat aku HAHA :D please just be yourself , i dont like
people hipokrit , ubah la pqangai walaupun pqagai aku
pun lebih kurang macam dengan setan . tak puaih ati cakap
aku tak maqah aeh , nieh haa number aku ada ark ?
haa , abaq call ka xbqani call msj dah , abaq semua yang ang tak puaih ati .






okebye :| ASSALAMUALAIKUM

0 comments:

ΔΆ