Sabtu, 24 September 2011





ASSALAMUALAIKUM . .


hai peeps , err hey you :)
entry kali nieh tarak title coz aku dah buntu
nak letak title apa ?
oke , hai awak , hai kamu , hai anda yang
sedang membaca tuu ;p

excely , aku dah tak nak post tentang
benda bodoh dekat dalam
blog ngek aku nieh
coz bila aku baca balik semua yang aku tulis
its so hurts to accept it .
benda bodoh ? maksud aku entry
about stupid love .

firstly , aku mengaku aku seorang yang
tersangat lah jeles
haha , jeles doe tadi bukak fb
macam mana tah bole
pergi dekat page nama ******
then aku usha laa relationship diaorang
peghh , sempoi doe
bila aku baca balik grrr ~
dalam hati nieh tuhan jea tahu betapa
dengki plus jeles tahap maksimun tengok
sweet yang amat awwaww
aku harap relationship korang kekal lah ea :)
then , tekan page ke page
tetiba hati aku tergerak nak bukak page
adik aku nie haa
nerghhh !
tak padan darjah5 dah ada
relationship mak oii
mau tak jeles , langkah bendul kot
patutnya kak didahulukan
nie ?
grrrr ~ takpadan dengan darjah5
gedik ja lebeh
seingat aku , aku darjah5
lovelove nie tatktaw menatang apa
hingga lah aku form3
dah pandai sikitsikit and now
buat sakit hati
hahaha .
tengok laa kau budak
aku abaq aeh
dekat abah ngan umi grrrr ~
yup ! aku kak yang tersangat dengki tahap babun
grrrr ~ jeles mak oii
btw , gf kau comel + cantek jugak
pandai kau cari ea :)
biasa lah adik sapa ? haha ;p
hah ! padan muka bak kata kawan aku
errr ~ mangkuk tu ajak couple
ang takmaw ! banyak songeh
ang kata laki tu tak tergerak dengan hati hang la
tak rasa interest la
sekarang baqu padan ngan muka !
:'( kita cena pun takpa
tak kesah aeh , aku memang suka
macam tu -.-
takpa laa wey aku bagi dekat ampa dulu
yang aku tak payah haha
aku tak suka oqang dok mintak couple secara
tak terang terangan
bukan taste aku grrrrrrr
bila aku cakap 'aku takmaw couple dah'
straight kena dok buat baik apa huhh  >.<'
buat baik apanya , bila aku pikiaq balik kalau aku
couple , lagi banyak dendam
aku simpan so lebih baik tak payah couple :)
biaq aku jiwang soqang soqang lagi baguih
biaq aku menggila dengan sapa
yang nak menggila dengan aku :)




P/S : its not mean i  will forgive you when you already say 'sorry'.i will smile
        anytime because smilemake me happy in my world :))


0 comments:

ΔΆ