Jumaat, 2 September 2011

RAYA BERSAMA IEMA :)

ASSALAMUALAIKUM . , ...

heyy peeps , hai followers ,
cam mana raya korang ? best ? wonderful ?
hahh , iema ?
first raya tak best kosong per seratus je sayangs ,
but malam raya ada laa dua tiga orang
ingat jugak dekat aku nieh
hantaq mesej raya . heee korang tengs taw XD

btw , first raya dekat KEDAH 
memang setiap tahun dekat kedah jaa , bored >.<
aishhyoo , tunggu 10tahun lagi
insyallah laa raya dekat kelantan haha <3
oke cam biasa aku bangun pukul 8.30 orang yang paling
lewat mandi , bangun tidoq n breakfast =='
biasa laa nama un iema ^^
then , masjid solat sunat aidilfitri ,berjalan kaki
doe pergi masjid haha , semangat 
lepas tu singgah rumah maksaudara and rumah rumah yang
mana ada kaitan dengan iema .
dah laa selsema pulak huhh =='
itu ja for first day eid , tak best kann ?



oke , now second days eid 
bangun awal doe haha what ? iema bangun awal
amazing , heee
ye laa today larh nak dapat banyak money haha
kitorang nak pergi dewan serbaguna dekatt err 
sekolah star dekat mana ek ?
yang aku tahu dekat sekolah star . haha
woww , memang masuk ja dewan tu usha sikit ;p
haha , semua adik beradik mak aku
but aku tak berapa close sangat 
ye la kan banyak sangat so tak berapa nak kenal 
majlis nie untuk rapatkan hubungan 
silaturahim family penghulu hashim who ? atok saya laa :)
but dah lama passed away :(
tapi kitorang memang happening doe walaupun banyak
anak beranak , macam biasa time paling bosan
persembahan yang membosankan =='
ceramah entah tak paham >.<
n last beratur untuk salam n duit raya :)
haha , beratur sabar jaa 
dah la panjang !
sahih duit abes punya huhh ,
sobsobb , hahh jenjenj aku dapat bawak balik
30inggit dalam dewan tu saja oke laa
berbaloi la jugak kan :)
btw , mamat nieh ?
sepupu aku kaa ? bapa saudara aku ka ?
entah =='
yang pasti sweet , manis lagyy err





now , third raya
dekat kedah jugak but ini tempat 
dekat gurun ,
not interest but oke laa dapat makan
banyak :)



yarhh , for the end 
itu je laa ,
bye :)
raya ke lima di rumah iema saja ;p

RAYA PERTAMA , KEDUA , KETIGA :)

0 comments:

ΔΆ