Ahad, 18 September 2011

RENDUUUUU :)

ASSALAMUALAIKUM . , .

dah pagi laa , memang hobi aku suka menjaga
macam burung hantu >.<
first sekali tujuan aku post entry nieh
sebab aku rendu dekat kau la
budak busok hee ~
macam setahun jea tak jumpa :D
hari raya qitu dah datang rumah tapi entah malam nie
ada mood terlebih gedik plus sayu :(
hey sayangs HAPPY BESDAY :D
may ALLAH bless you dear :)
aku harap aku lah orang first yang wish dekat kau ea
hee ~ aku nieh pulon sikit
btw , rendu kamu laa
hapy besday girl .

 P/S : sayangskauketatketatpadatpadatsendatsendatrapatrapat ! :D
         feenaz <3 iema
____________________________________________________________________

ahahhkkk , oke this about err
kem taha , tadi dekat fb
aku saja seronok bosan click group kem taha
wahh ! rendu yer dekat korang
especially you XD
hee ~ masing masing stay kedah but
masing masing busy huh
dia SPM aku busy dengan projek akaun yang
bole buat aku naik gila -.-'
memang nak jumpa kau tapi masa sangat sangat cemburu
dengan kita lah so accept je lah
kalau ada jodoh jumpe la kita :)
hope it will happend :D
ini inieh time dekat kem taha
best seronok dapat ramai kak angkat
gilabanghiang taktaw nak tulis
lahh renduyangamat !







woww ~ nieh baru sikit ada lagi
tapi pepaham je la
err , nak tahu sapa budak yang iema maksudkan
err , cercari sendiri haha *galok
lagu tema kem taha
PERMAIDANI -aris ariwatan


0 comments:

ΔΆ