Sabtu, 17 September 2011

HATI DICURI !

ASSALAMUALAIKUM . .

haii goodmonink dear :)
btw now already 0038 untuk 24 hours
errr , im im im heee ~
OMG lahh macam mana bole hati dicuri ?
crazy right ?
excely , im fall with you la ngok !
dah banyak kali aku usha kau haha , just
usha kosong zero !
haha gedik right ? memang hobi
aku la ngok . dont busybody yar :)
with who ?
haha , aku kan setaraf dengan mamat jual karpet ja kan =='
eiuuu ~ grrrr ,ermmm

IDENTITI HIM

*maktab mahmud
*start capital 'A'
*sweet
*i love ur smile
*form 4

tak bole nak teka ? nak tahu lagi identiti dia ?
amboiamoiehasamboi aeh
jangan suka dok jadi celah tepi dalam kain orang noh XD
sakgi aku bagi taw semua siap sekali dengan
gambaq kott , :D
nanti ampa hingaq satu kelas , tak satu kelas
satu malaysia , satu dunia , semua siaran ada gambaq dia
ermm , malaih aih nak bagi ampa tengok
grrr ~ takot ampa jeles ;p
err btw dah 3 kali dia duduk sebelah aku
fulamokkkkk hahaha gementar=='
btw ILOVEYOURSMILE .

_________________________________________________



Loved one is happier than loving people.Dicintai lebih baik daripada mencintai .
Appreciate the people who love us. :D





0 comments:

ΔΆ