Khamis, 28 April 2011

SI COMEL ^^

                      hehh , haii semua ;p
     so now apa cer korang ? cer yang hot ?
     or cer yang taa bepa nak laku sangat HAHA ><
         perghhh ! title aq si comel doe erk
     tapi sapa yang comel ? err , aku ? comelkah aku ?
       no no no , aku tak comel laa aku err aku entah
     seronok doe main ngan si comel nieh aww awww
       TERGODA aku , aicehh ishh serius tapi nasebb
          umuq tak sama HAHA kalau dakk dah lama
        aku takle , perigi cari timbaa sesuai utk aku
              tapi aku tak sampai teqa too huhhh !
        uishh , suka gila time si comel call aku 'KAKAK'
           huhh , mood dok tension jadi hepy tequih
                  sayang si comel muahh muahhh ;p




        SI COMEL SAYANG IEMA SUKA AWAK <3

              * sebab suara yang seqak basah

              * sebab awak comel laa


                        BIODATA SI COMEL
                                     |
                                     |
                                     |
                                     |

                             ♥  nama : wan adam ilmi [betol laa kot]
                            ♥  umur : kira-kira 3-4 tahun
                             ♥  anak sapa : anak jiran aku laa ^^
                             ♥ i love you si comel ;p
 
                                      BERSAMA SI COMEL 
 



 

    

      

0 comments:

Ģ