Sabtu, 9 April 2011

RELATIONSHIP

first sekali assalamualaikum . . .

oke bole start kott noh ! aku geramm
gilaa tahapp maximum ! HAHA XD
bukan sebab laki kena kebas kaa
anak hilang kaa , ehh bukan bukan ;p
nie nakk share laa sikit kemeluatan aku
terhadap FACEBOOK !
dazs why laa aku jarang dah ONLINE
FB , kes meluat ! hahh . ,
meluat kaa jelez ? =.=
errr , mampuihh p arh !
HAHA XD ,








ADAKAH ANDA MEGAH ANDA
MENPUNYAI GF OR BF ?


heyyy , come on laa der
taa kesah laa nak letak relationship
ka relationshop kaa whateva
doe >.< , apehal yang nakk kecoh kecoh hahh ? orang len un couple jugakk doe ! aku ? errr , aduss malaz ar nak couple nieh +.+ heeeee ~~~~~ aku setia HAHA XD , hanya pada kau sahaja blog ngex <3 <3 <3 hahh ! sajaa kawan peqakk ! orang kedah kata peqakk bahasa buku err lebih kurang macam takk penah tengok somthing laa , betoi kaa ==" apa apa jaa larhh , excely , ada faedah kaa letak benda too ? relationship? FIRST , lebey kurang koe booking aku aku booking ko kan kan kan macam takk leyh sapa sapa dah kebas err >< SECOND , yang nie paling aku tasuka macam nakk menunjuk laa pulakk yang ko ade BF ko ade GF an an an ;p HAHA XD , yarh saya cik iema
dengan besar hati mengaku pernah
buad macam too >.< , taa kesah korang korang nakk letak tapy agak agak ar jap dengan laki nuh jap laki nieh , abez semua laki koe nakk ea ? ;p ambek laa ambekk asalkan koe BAHAGIA doe THIRD , kes kak aku pulakk nakk letak relationship at FB un nak tanya aku jugak come on laa sys , ko buad aku bertambah meluat [jelez] @_@ nope sory sikit ! HAHA ;p letak ar nak letakk , koe nak letak married un taa kesah aeh nak buad macam mana gatal awal HAHA ;P , aku tahu aku adik yang derhaka doe so, what ader aku kesah ? jadi bagi korang korang yang ader FB , alarh bohong ar kalau korang tadak FB kan ? zaman dah maju der tadak FB memang kuno laa ;p excely , jangan laa suka sangat mainkan RELATIONSHIP
di dalam FB korang maybe ade
sesetengah orang yang macam aku
meluat pluz menyampah dengan relationship
bangkhangg korang too haaaa !
elok elok ar der manusia ada feel jugak
kalau nak main sangat letak
jaa dengan kambing belakang rumah ko !




P/S : maaf ! sory ! :(
terlebey marah , HARAP TIDAK
ADA YANG TERKECIL HATI
@
TERBESAR HATI ;P

0 comments:

ΔΆ