Sabtu, 16 April 2011

SAYA SUDA HAPPY :))

assalamualaikum kawan kawan follower semua ;p
amacam korang sehad ? taa sehad cepattt g mam ubat doe 
harap maaf posting posting yang sedeyh sedeyh akan
dilupuskan dalam blog iema sweetbitter HAHA ;p

weyy , kemaqin aku p PERLIS ;p
eiuu , imy perlis sob sob sob
galokk laa sat HAHA , serius der aku
rindu negeri yang pernah ada kenangan pahit manis
bersama kawanku hoho ~
jam tiba di perlis pukul err 11.o0
hahh , aqinie perlis sekolah YES ! ;p
dy galakk dah HAHA ,
macek macek oqang peqeliz balek sekolah
pukul bpe ? pukul 11.45 , oke kelia HAHA
ada chance er nak usha budak sekolah derma
HAHA ang GATAI nohh IEMA <3
lantakk er , ngggeeee ~~~~
aku usha kawan aku larhh ekk =.=
kawan laa sangat acehh , ngekk doe


balek balek p qumah tok , yeay yeay
otak aku GILA HAHA ;p
dia ada mentol dahh terang bukan maen
heee ~~ oke set sampai qumah tok
aku nak ajak cousin hensem aku wan
jom jom race HAHA ;p
nak release semua yang ada dalam kepala
otak aku niehh +_+
naseb laa mak lang beli dua moto HAHA ;p
good mak lang ILY mak lang <3 ;)
1..2...3.. broommmmm ehhhhhh
nakk taw arkk time aku nak belok
ade kereta unser hoho ~ naseb aku selamat doe
dats why bole g post kat blog TERCINTA aku nieh
HAHA ;p , lex err cilex er paling teqok MATI =='


hahhh , awat awat awat ?
cuba ampa belekk sat muka aku yang TIPTOP
niehh , iseeman ;p HAHA
kak aku ngan oqang kedah dekat maktabmahmud as
kak kedua ngan oqang langgar , adek ngan
oqang nama paa tah hahhh taktaw =='
yang aku ingat perhuluan HAHA jahat nya saya ;p
aku ? iema ? hermmm abah jahat !
sampainya hati abah kata aku nie belungok !
dasar aeh , haha abah nieh memang
awat hahh deret p mana mana kaa
mesti oqang cop aku nie qamai oqang nakk !
cehhh , kureng asam betoi ! ingat aku nie
pisang goreng panas kaa ? aku un setia naehh
acecece , heeee ~~~ muka aku mana player un =='
aku baik ! aku tak cantek ! aku tak hot !
AKU TAK PLAYER !


hahh , alang nanti tukaq sekolah jangan nak
dok COUPLE ! WARNING yang pertama
diberi oleh madam suheir HAHA ;p mak aku der
aishh ! aku budak baek takmau aeh =='
insyallah ~~~~
niehh aku nak change daqi daerah
KUBANG PASU go to DAERAH KOTA STAR
alang nak kepala batas or sultanah bahiyah
OMG kenapa ? awat ?
takmaw arr nak kepala batas ! takmaw sultanah bahiyah
gila doe LAKI takdak tak leyh belajaq HAHA ;p
tiba tiba jaa aishhh BAHAYA !


btw , aku dah HAPPY  :)))))




0 comments:

Ģ