Khamis, 7 April 2011

DEMAM FEVER PLUZ PLUZ FLU

ASSALAMUALAIKUM . . , kena baek sikit arinie yerk
budax demam memang cam too ^^ HAHA XD hipokrit aeh
anak sapa laa kann kann >< , grrrrr . , bila dihitung didarab dibahagi ditambah and ditolak oke dah nakk lebey seminggu a week yer , tapi disebabkan aku budakk baek ^^ aku juz er ambil cuti sehari jaa takk p sekolah ;) baek noh , aku nieh DR bagi 2hari MC aku guna sehaqi jaa , cukup larhh , err kalau takk exzam hari rabu ! taubat aku cuti dah isnin N selasa aishh , takpaa nak buad gena an .,btw thanz DR. FAKHRUDDIN >.< , muka orang stimm ^^ HAHA







FIRST DAY DEMAM

nieh kira abez sempoi laa , ari sabtu aku start
jadi cam nieh yarhh duduk rumah tidoq
atas katil , sakett weyy sakett HAHA XD
rasa cam nakk mati kot =.=
tapy dann lagy aku p ALOR STAR ^^ pekan rabu derr
penat un aku follow jugakk kesiann , kesiann
tengok mak aku shopping sorang sorang HAHA ,
err , cehh aku takk beli apa pun >< juz baju raya untuk tahun nie yer , posa un ganti takk abeh kalott nak bely baju raya pulokk hahhh , weyy aku nak kasi tau niehh ^^ tema untuk baju raya aku tahun nie warna err KELABU derr , ehh , ! sapa kata takk elok warna too ? abaq mai kat aku ;p ayah aku kata warna kelabu taik anjing kaa ek >< ehhh , no no no ! warna kelabu nie cun punyerr ^^ HAHA jum jum sapa taun nie raya pertama warna kelabu jom jom kita snap snap HAHA ;P SECOND DAYS DEMAM
ari ahad , oke kiranya di sekolah laa der kami sini KEDOH mari ;p
huhhh ! taktau nakk kata dengan panaz nyaa
selsema laa erghh ! , macam nakk balik rumahh tapi err
koi9 baru , uishh binatang paa laa
cikgu cakap kat depan too @_@ , tatau tatau
takk masokk apa dahh yang tau 'AKU NAK BALIK'
sory cikgu ;p , rehat takk lalu makan !
aehh ! awat semua rasa pahit taktau ! ishh ayam goreng un
pahit uihh pelek sudaa >< , susah susah takk payah makan ! NOW 7/4/2011
arinie sudahh baekk laa jugakk lepaz p hospital >< aku nie demam terok kaa ? entahh aku un tatau huhh , buad perabih duit jaa klinik p sampai dua klinik der o_0 , then p hospital pulokk , memang duit abes kott ubat too ja laa ! aku taasuka mam ubat ! dahh la besaq pahit pulokk ! erghh , tadakk ka ubat manis ? ;p HAHA XD p buad ubat sendiry lol der , . hahh , suara aku cun gilaa HAHA ;P nakk degaq ? call laa aku garau nakk mampuihh sakit tekak aku :( si mimey ejek aku suara sengau , sapa kata aku marah ? ejek err lagy seronokk aeh >< AKU DIKATEGORIKAN : demam denggi

demam panas

selsema burung

selsema khinzir

demam kura

selsema manusia

demam rindu

0 comments:

ΔΆ