Ahad, 27 Mac 2011

ANTI !

ASSALAMMUALAIKUM AND GOOD EVENING MY DEAR FOLLOWERS ^^

today i iema want to gosip gosizp withh korang
HAHA XD , ayat BI taa lepaz , lantakk er
nannty aku p tuisyen BI naehh ;p
malaz err , takkpaa aku bergurukan TRANSLATION GOGGLE
senang , kamus ? taa main derr




hahh , yang aku speaking lebey tady sebabb
pagi tady aku ader assembly der . , huhh ,
selalunya oke jaa , tapi arini taa oke !
cam paa g , aku bila ANTI orang sampai lubang
cacing dalam bumi aku cari der ! , . .
aku bengang er nan PENGAWAS !
ek ? sapa at sini pengawas ? yang terasa diri
dy ta pakai baju warna putih too pepaham ar ,

pengawas ohh pengawas ~
HAHAHAHAHA XD , lawakk kot arini first
time nama aku kena tuliz dalam buku
si kak pengawas fom5 , buku 555 . sempoi ;p
tudeaa er ampa tadakk kak nie ada buku
555 so kak nie teringin kot nakk tuliz nama aku
almaklum laa , nama femes sapa ta maw tulis ;p
acehh , perasantan ! HAHA XD ,
takkpaa kak tuliz banyak banyak nohh ,
t dakwat pen abeh adek blnja kak pengawas
beli pen 80sen ;p , alarhh ANEKA dekat
takpe kak , adek blnja ek ^^ .
BHAHAHA XD , bole blah ar !


KES CIK IEMA :

* menutup tanda nama yg terdapat di tudung .

* menganggu orang ;p


HAHA XD , sekolah nieh mmg taa ley blah er ,
kesalahan apa menatang un kena jugaokk ,
pelekk >< , aku gelakk kot tengok kesalahan
yang aku buad , grrrrr geli perut HAHA XD ,



nie larhh selalu budakk budakk yang taa
pengawas dok slalu maki , ngata HAHA XD
naseb laa pengawas oii !
termasuk aku !


KARAKTER PENGAWAS :

* polunnnnnn

* bajett berdedikasi

* bajett baek

* bajett kemaihh

* poyoooo !



err , aku penah jadikk pengawas sekolahh
macam mana larhh , orang yang taa
pengawas dokk ngata aku HAHA XD
xcited nakk taw ^^
tahh tahh aku nie polun kot ka poyo


REACTION ANDA ? RINGANKAN TANGAN ANDA MENGCLICK :)

0 comments:

ΔΆ