Selasa, 15 Mac 2011

MANA JELEZ PUN

sumpahh weyy aku sikit un takk jelez laa , ishh . . aku takk jelez un >< err , juz dengki jaa ==" , nyampah aeh dokk tunjuk tunjuk nieh weyy my dear sis , saya nur imanina zainuddin taa buta lagy laa +_+ haiyaa , nampakk yaa aku nampakk ,tak pakai spek un jelaz lagy aeh huhh , dalam aty mak oii maki takk tentu halaa , haha , bahaya bahaya dangerous weyy , dah er aku post nie kat dalam bilik my dear sis haha , huhh usha sikit naseb dok tdo bhahaha , jom jom aku nak maki niehh hahhh ! jelez terokk kot , sebabb apa ? kes apa ? errr , . boiprend dy bagi adiah present , acehh nyampah aku , alorhh setakat jam couple , rantai , cincin couple , aku un bole beli ! errr . , mampu laa jugakk >< hahaha cakap jaa kemaihh tapi err , nanty tengok aku beli aku tunjukk kat ang my dear sis 24hours aku tayang narghhh ;pp , haha , kes dengki laa punya pasai , apa ? erkk , betoi jugakk bila fikir balekk , aku beli dengan orang kasi memang takk sama ==" , ermm tambah orang yang bagi adiah too special nyaa ;pp taubat jagaa elok elokk , ermm , . takpaa ang mydear sis boiprenz kasi kan nanty aku err sapa nak bagi ek ? huhh , err ==" sapa sapa jaa laa , weyy ampaa bagi laa kat aku present ;pp lama dah aku takk dapat present dari orang nieh ;p haha , overr ! kalau ampa nakk bagi, bagi bear taw haha , aku suka bear yang bole letak katt fon too ;pp haha , gedixx , aku ada banyak dah tapi nak yang ampa bagi pulakk aku simpan nyaa ! takk bagi sapa un pegang , haha ,oke oke im waiting taw , ahahakk ;pp niehh niehh nak tunjukk yang lepa dua nyaa , hat aku nanty err ampa nak bagi an aku post siap edit hias bagi cantek lagy aww aww ;p

0 comments:

ΔΆ