Isnin, 11 April 2011

EVERYDAY I SEARCH YOU !

aku cari sapa ? aku cari nenek aku laa !
nekk ! ! ! alang rindu nekkkk ! ! !
6tahun dah taa jumpa , nek ta rindu alang ka ?
nekk ! hari terakhir alang jumpa nek ,
1 bulan 8 2005 hari terakhir alang tengok nekk
nekkkk , nekk pegi mana ?
nekk kenapa masa alang p rumah tok
ada ramai oranng dalam rumah ?
nekk ! nekk nak mandi ka ?
tapi kenapa nekk mandi tutup mata ?
nekk ! kenapa makcik makcik too
tolong mandikan nekk ?
nekk ! kenapa lepa pakaikan nek kaintelekung
yang baru ? nekkk ! nek nak solat ka ?
tapi kenapa nek solat tutup mata ?
kenapa nek baring atas tilam ?
nek takk larat nak solat kaa ?
nekk ! kenapa ramai orang nanges ?
kenapa umi nanges ? kenapa aku jugak
nak nanges ? nekk ! kenapa mak cik tu tutup
lubang telinga N lubang hidung nenek
dengan kapas ? mak cik nie bodo laa !
buka laa balik kapas tu ! nenek aku
takk boleh nak nafas laa ! ko nak bunuh
nek aku kaa ? nekk ! kenapa lepa letak
serbuk busuk tu dekat sebelah nek ?
weyy ! kotor laa ! nek aku taakkk suka !
tadakk otak kot ! !
nekk , ! kepa nak balut nek ! kenapa lepa
nak balut nek dengan kain putih ?
weyy ! nek aku tak bole nafas laa !
ampa ingat nek aku nasi lemak kaa
nak bungkus bungkus ! bodo !
nekk ! kenapa lepa letak nek dalam
peti ? weyy ! bawa keluar balik nek aku dari
peti tuu ! ! nekk kenapa lepa tamau dengar
cakap alang ? nekk ! lepa semua tak sayang
nekk kaa ? nekk , ! kenapa lepa letak
nek dalam van tu ? nek nak p mana ?
alang nak ikottt nekk jugakk ! !
nekk kenapa abah dengan pakcik lain
sembahyang depan nek ?
nek tak larat nak sembahyang kaa ?
nekk kenapa lepa letak nek dalam lubang ?
nekk ! lepa jahat !
nekk kenapa lepa tutup nek dengan tanah ?
nekkk alang nak masuk jugak dalam
lubang tu ! ! nekk ! kenapa nek tinggal
alang sorang sorang ? nek tak sayang alang kaa ?
nekk ! kenapa lepa siram nek dengan air ?
kenapa lepa tabur bunga putih dekat nek ?
ampa nie tak waras ka ? dah la kambus nek aku
dengan tanah ! nie siram air pulak ! nek aku
basah laaa nanti ! ! BODOH JAHAT !
ampa tolong cari nek aku bole ?
nekkk , alang rindu nekk ! ! 
sampai hati nek tak rindu alang !
nek tak sayang alang !
nek tinggal alang !
alang nak ikut nekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! ! !



sad girl :'(

4 comments:

linziana berkata...

takziah...

Semoga nenek imanina dicucuri rahmat...

Al fatihah..

Misz Anne berkata...

iema,, kyta kna menerima takdir dgn hati yg terbuka ...
jgn salahkan takdir .. i poun dahh khilangan nenda terrrsayang 5 taon yg lalu...
yess,, i nangess .. tpiy i trima takdir yg telah terrtuliss dgn seadanya~
harap youu sabar ea ?

QIMIEMAA berkata...

linziana terima kasih :)

QIMIEMAA berkata...

misz anne : nasib kita serupa , insyallah saya boleh bersabar mcm anda jgk :)