Khamis, 5 Mei 2011

NEU SCHOOL ;p

 haii haii , ehh perasan ark sudah lama aku tak update
blog ngekk aku niehh aww aww <3 <3 ,
btw aku buzy nak mampoihh seminggu  niehh hermm ,
pasaipaa ? alarhh err , aku sekarang dah berpindah
sekolah dari SMKJITRA ke SMKKEPALA BATAS >___<

  okeyh dear , now aku nak cecite sikit
tentang sekolah baru aku hoho ~
 first first masuk acewahh , bangga laa qamai
peqak dok usha budak baqu
  deer aku mula mula rasa wahhh teruja
der HAHA ;p , tapi lama lama rimas
       ngat aeh ! aku bukannya
PM ka apa kaa huhh +__+ bilaa masuk ja
  kelas cikgu taw kata nieh nak pangey apa ?
aku kata ima ! susah ngat aeh
      cikgu nak sebut , pangey cikgu
suheir takpa dakk ? aehh aku ada nama
        err , cam nak kata jaa , awat yang
nak pangey nama mak aku !
       tudiaa laa aku abaq nama
aku juz orang TERTENTU
  sahaja boleyh sebut HAHA ;p poyo jaaa
  uishhh , aku control baek laa sat , hee ~
macam biasa budak baru
 mesty akan menarik perhatian so adalah lah mamat nieh
     kelas skali ngan aku der , time aku
saja buad buad baca buku dia mai
   tup tupp gatai ngat aeh dok pegang tangan aku !
memang nak maki
     acewahhh , bang terkena yer oke fine
bole di maafkan
     tak ensem un der tapi dia pengawas ooo ,
HAHA ;p haaaa ! niehh
    kali kedua koe kata terkena lagi nak mampus ar niehh !
  sory ar aku bukan jenis nak gedix touching touching nieh !
    mai time rehatt , weyhh anak cikgu suheir
niehh o_0 huhhh , sian lepa
   sampai macam tu sekali nohhh !
HAHAHAHAHA devil laugh grrrr
     cececeeyyy , ramainyaa budakk
terutama budak laki cehh galokk
     haii nak kenalan bole ? hmmm ,
senyum kambeng ja lolz tak kan nak
kata bole jerrr , aishhh sory der aku tak sebegitu !
  huhhh , mai hari kedua aku rasa menyesal un ada pindah
  sebabb ? hurmm , bosan doe tak
jumpa lagy geng gila macam duluuu
    bila fikir balek hmm , maybe diorang
dekat sana tak rindu aku un kann
         hmmm , biarlahh ! aku pindah cepat nie un sebab err
   dia , dia ? sapa ? err , kawan aku laa yang sangat closed
   dia macam sukaa jaa aku pindah sekolah ermm , entah laa
      selalu badmood jaa dengan aku , somtimes aku taktaw aku
 ada buad salah apa , maybe kes 'dia' kot yang
selalu like dekat facebook
         entahh er , tapi orang lain buad
salah kenapa aku jugak yang kena ?
            sebab tu laa , tiap pagi sebelum
aku pindah aku akan far away
        daqi diorang , bukan sebab aku jelez ?
sory oke , sebab aku taknak
      ada kaitan dengan facebook !
bukan facebook aku so malaz ar lantakk !
 sejak tu laa jugak tiap malam rasa
macam nak qeyau huhh , aku ada kawan dia
     jaa , dia laa yang selalu share masalah
semua nyaaa ! ermm , aku fikir
    lebeh baek pindah awal kan dah
orang tak suka so paham paham ja laa >__<
  hermm , sumpahh aku rindu smk jitra ,
mai sini bestt smkkb bestt laa jugakk
    yang tak best kena balek lewat hermm ,
sokie normal arr
     kawan kawan ? semua sporting ;p ,
boleyh laa cuma
    dekat sini macam biasa err , salah satu
sebab jugak aku pindah
           aku tak pandai macam korang laa !
serius aku tertekan sangat
  time nak exam , yer arr korang PMR straight A' aku nie haa ?
   bape laa sangat A ' nyerr , better aku pindahh ,
aku tak nakk tension laa
 korang kat sana jangan lupa aku taw heheee ~
nak lupa un takpa takesah =='
              


                                      DULU & SEKARANG







                              * SMK JITRA still in my heart <3 <3

                              * SMK KEPALA BATAS will sent me to
                                 university [maybe]
                               







                            * baju SMKJITRA akan ku simpan <3

                            * baju SMK KEPALA BATAS akan ku pakai ;p







                ampa taw ark aku rindu gila banghang kat HUDSON haha ,
                     ketagih nak mampuihh kottt , sekarang ?                                hermm , mulut aku taw
               nak gigit pensil jaa aduhaiii >__< , nasebbb laa HUDSON oii


                               H - hanya
                               U - untuk
                               D - dia
                               S - se
                               O - orang
                               N - noehh


               FOR MY CLOSED FRENZ NURUL SYAFINAZ BINTI MD SAAD

                         * iloveyouuntilldied
                         * halalkan semua makan minum
                         * halalkan semua ilmu
                         * simpan semua rahsia
                         * nanti kita share aiq lima kupang lagi
                         * kita makan nasik ayam bersama
                         * jadi player bersama
                         * jangan lupa aku !


BYE ~~ iema ngekngok ;p

0 comments:

Ģ