Isnin, 30 Mei 2011

CUTI BERSAMA KEM TAHA

             heyy heyy assalamualaikum korang semuaa ;p
         iema niehh huhh , tiga hari doe tak update inih blog busok
                 hahaha , iema pergi kem seyhh grrrrr =="
            sebenarnya tak penah niat nak pegi kem apa pun time
               cuti sekolah tupp tupp kawan mak aku call N
                 dia cakap dia antar anak dia pegi kem dekat UUM KEM TAHA
             mak aku un tanya er aku nak join ark ? aku ouhhh
               seronok ar first time doe nak join haha , sian aku
           selama nie tak penah lagy aku join mana-mana kem ini
             pengalaman baru ar haha ;p , besttt gilerr seyhh
              time aku sampai dekat kem tu rasa cuak jugakk
             ar coz kawan tadak >.< caqi tak jumpaa grrrrrrrrrr
           haha , lamaa sat jumpa laa kawan sekolah gila aku putri
                 n der geng hoho , cuak ? hilang teros heeee ~
             then diorang nak buad group , time tuu aku doa sangat
               dapatlahh dengan si putri nieh tapi hampehh kott
           geng tak sekali huhhh , aku group 6 putri group 5 tengok
             ahli ahli saya ;) haha semua oke semua sporting so
               tak dak laa nak malu gedik kaa paa kaa hahaha
              dalam group aku err aku ingat lagy kak amirah ,kak fatima
           izzati , kak nuraini , hamidah err ketua group aku muzamil
             betoi tataw ==" hentam jea laa lelaki seorang jaa aku
               ingat haha , cakapp cakapp tapi nama tak tanya
                  terokk kan ? nama pun cik iema haha ;p
                kebanyakkan semua fom5 laa ta kesah asalkan diorang
            sporting ;) , bestt seronok tapy agak keletihan derr kaki aku
              saked macam tadak kaki jaa haha , bahu un lenguh >.<
                 tiduq ? perghhh oke jugakk naseb abang abang N
                   kak kak bagi tidoq haha , kawan baqu , pengalaman
               baqu , enjoy abess first time aku jungle trekking haha
                  gambaq ? hermm yang nie jaa aku sempat snap
                    coz kak kak tak bagi simpan fon so tak bole
                        nak snap , yang nie jelarhhh yang ada





0 comments:

Ģ