Isnin, 17 Ogos 2015

JAGA MARUAH AIR MUKA 'KAWAN'

Hai and Assalammualaikum ...

Nampak kan tajuk entry kali ni , aku pun sebenarnya
tak pasti and now aku dah melaluinya sendiri.
Its hurt ! Apa perasaan korang kalau kena tengking dengan
'kawan' depan orang ramai ?
Apa tindakan korang ? Still berkawan lagi ke atau
no more atau buat bodoh macam takada apa berlaku ?

Sejujurnya aku dah mula hilang respect dengan manusia
macam ni . Kalau first time tak kisah tapi ni dah
berkali-kali. Sampai bilaa aku ja nak kena minta maaf
Come on laa kau tak respect aku then ada hati kau
nak bersuara suruh orang lain respect kau .

Kadang aku pun tak faham , nak publisiti agaknya
manusia macam ni. Sikit pun tak jaga air muka orang.
Takpayah la nak buat baik dengan aku , aku serius
dah tawar hati sangat sangat . Better aku buat bodoh dan
malas nak ambik tahu . Buat lah apa yang kau nak buat
sikit pun tak kisah

2 comments:

PeRdU cINta berkata...

tak apalah..biarlah dia dengan cara dia..kita doakan moga dia berubah..

Fatin Liyana berkata...

Fatin pun sakit hati dengan orang yang berperangai macam tu. Entah apa-apa je. Fatin pernah kena macam tu, dan lagi teruk sebab diorang menghina dan aibkan Fatin kat facebook. Memang tak sedar diri dan tak kenang budi sebab selama ni Fatin banyak tolong diorang time diorang susah.

Biasalah manusia kan. kadang-kadang hanya kerana 1 kekurangan atau kesilapan yang kita lakukan, orang benci kita macam kita ni hina sangat. segala kebaikan yang kita lakukan sebelum ni diorang tak nampak dah, nampak yang jahat tu je :(

ΔΆ