Jumaat, 23 Mac 2012

Tips : 10 TANDA JATUH CINTA !



Geli hati rasa bila nak tulis entry ni hahahaha .

Tadi tengah aku skodeng skodeng blog followers  tetiba ada entry ni yang tertarik hati kecik aku ,
rasa interesting jugak ehh sebab rasa terkena dekat aku sendiri la pulak -,-'
Jom kitaa ushaa .




1. Kamu membaca textnya berulang-rulang kali tanpa merasa jemu
# haha walaupun satu je mesej yang dia hantar tapi aku terover baca sampai banyak kali hahaha

2. Kamu berjalan dengan sangat perlahan apabila kamu berpeluang berjalan dengannya
# takk ! aku tambah segan doe kalau berjalan sebelah dia sebab kena cover cara jalan hoho ^,^

3. Dia sahaja yang selalu kamu fikirkan
# errr tak kot sebab dia dah ade yang punya --'

4. Kamu sudah mengingati atau tidak lupa bau wangiannya
# aku tak sempat nak bau perfume dia , maluuu lerrr nak pegi dekat dengan diaa

5. Kamu perasan yang kamu akan tersenyum setiap kali kamu bercakap tentangnya
# hahahaha aku waras lagi , kena coverrr nanti kantoi

6. Kamu akan lakukan apa sahaja buatnya
# Mestilah . Dia makan aku makan , dia minum aku minum , dia tidur aku tidur . Hahahahaha :D
 
7. Kamu akan tunggu mesej atau calling dari dia setiap hari
# uishhh , telifon pun jarang dah aku pegang tak sempat nak tengok setiap hari hahaha :D
 
8.Kamu akan sukar melelapkan mata .
# Hahahahaha mata aku tak ada masalah , sampai time tido mata aku terus tutup hahaha 

9.Kamu akan menjaga penampilan kamu bila berhadapan dengan dia.
# err , jaga laa jugak sebab nak jumpe dia kann hihi *,*

10. Kamu akan sentiasa berkhayal dan mempunyai impian untuk bersama dengan dia.
# nahaiii ! aku selau berkhayal nak p planet pluto nak kawen dekat sana bersama alien hensome hoho +_=

- Korang tak rasa pape ke bila baca entri nehh ? Hahahaha . Cermin-cerminkan .





0 comments:

Ģ