Selasa, 17 Januari 2012

MINGGU KOKORIKULUM

Bangganyaaa akuuuu hahaha
*gelak besaq 

rumah sukan aku dilantik sebagai setiausaha
bola jaring sebagai naib pengerusi -.-
terlebih proud sangat aku bukan reti main berjaring-jaring neh heh
kelab spbt dilantik sebagai pengerusi haha
al maklum lah mak aku yang handle hee
wajib pilih aku oke --'

Hari ni seorang pengawas yang berwibawa telah menangkap seorang pelajar
sekelasnya kerana membawa sekotak rokok dan henset.
Bangga dak ? haha bangga weh ! oke aku poyo -.-

Soalan cipuk emas gila gilaa yang ditanya oleh kawan aku time dekat makmal bio

IEMA awat hang tak couple ?

agak surprised gilaa babeng sungguh tetiba tanya soalan neh
aku pun dengan slumber jawab
'PERLU KA AKU JAWAB ?' haha
kawan naik angin wehh then aku pun jawab
'TAK MAU TAMBAH MAKSIAT KAT DUNIA NI'
agak kureng di asam sungguh *sememangnya aku budak baik
then aku abaq la dengan senyuman manis masim pahit aku
'err kami tak mau duit kami abeh sebab selalu dok topap'
dia boleh p tanya balik kat aku sapa suquh hang p topap iema oiii
heh rasa macam nak lempang jaa budak neh tanya banyak sangat
lastly aku igore ja dengan soalan emas gila tuh .

Kbai. Assalamualikum .

0 comments:

Ģ