Khamis, 5 Januari 2012

HARI KELAHIRAN YANG KE-17

Untugla depa boleh ambik lesen keta dah 
itulah statement yang aku bangga sangat heuheuheuu ampa boleh ?
Tapi aku tak boleh terima depa kata aku dah tua -.- *aku muda oke
4Januari 2012 hari keramat budak yang bernama NUR IMANINA ZAINUDDIN
oke aku agak poyo , btw orang pertama yang wish bestfrend aku
until died aww aww who ? NurulSyafinaz Md Saad then kawan mulut laser aku
walaupun kenai baru 5bulan but dia sempoi haha her name dalam fb Mimey Vanila,
wisher ketiga nak tahu jugak ka ? oke oke aku abaq top10 
then Anis Amirah , Dekyan dan Kila serentak wow ! , Alyaa Afandi , kawan sekolah SMKKB
*tak boleh nak senarai nama satu kelas nyanyi kat aku :') pastu Hazim Adzha and last Nadia Falihah
apa lagi aku pun start gayut lah , buntu gila kot call bestfrieds tak angkat
then tak tahu nak call sapa kesian kat aku hoho , aku lastlytry call lagi
angkat pun ingat seorang pun tak angkat hee hazira thenkyou coz nyanyi epy besday
kat saya hee ~ kiterrr miss awakk sesangat lah <3 .Btw terima kasihh 
korang korang coz ingat besday aku tak lupa jugak hah kawan fb aku
tq so much wish kat Iemaa Ngekngok ni XD.

P/S : Saya tunggu hadiah dari kamu ! cepatt cepatt HAHA :)

0 comments:

Ģ