Selasa, 20 Disember 2011

SELAMAT TINGGAL MALAYSIA :')

Ima post entry ni awal sedikit untuk mengwish dekat korang yang
mana selama ini peramah dengan ima suka tegur-tegur ima
yang pasti korang tak sombang dengan ima.Now ima nak
ucap 'SELAMAT TINGGAL MALAYSIA' 
malaysia i will miss you bebeyh ! hah tak lupa jugak nak 
ucap GOODBYE dekat kawan-kawan ima abang and kakak angkat ima
GOODBYE korang , korang lah yang terbaik di hati ima.

Walawehhhh ! sadis gila ayat aku , jangan panik jangan panik sabaq sat noh
biaq cek story bagi abeh dulu.Excely selama bercuti sehinggalah hari ini
iaitu hari selasa 20/12/11 cek belum lagi p bercuti rancang segala mak nenek
tapi dok rumah keluaq pekan jitra sampai rumah keluaq p aloq staq itu ja lah
destinasi percutian cek sehingga hari ini. 

And now , tadi cek bangun awai woww pukoi 6.30pagi semayang subuh
mandi terus bukan sebab cek dapat mimpi nak taubat ka apa ka -.-
jangan dok pikiaq kot tu nah , cek bangun awai sebabbbbbbbbb
cek nak p buat passport :O mesti korang nak tahukan ima nak p mana?
hah tedia tediaa sabaq sabaq jangan dok pikiaq cek nak p sempadan thailand letteuww
alahai , thailand cek dah p laa tadak apa yang menarik.

Finally dapat jugak cek p bercuti dekat INDONESIA 
kalian udah pergi? dah tau kan cek nak p mana , minggu ni tersangatlah
busy nak p INDONESIA hari ahad so kena pack barang macam-macam la pulak
Sambung balik,hah dah la sampai dekat emigresin tu dalam pukoi 7.30pagi
masuk-masuk terkejut sangat aeh pukul 7.30pagi pun dah qamai haehh
expecially berbangsa cina.ceceyyy bangga la sat nak p buat passport haha
oke , aku dok dekat 2jam dah nomboq aku tak pangey pangey jugak alahaii
dalam pukui 10.00pagi barulah muncui nomboq aku memang agak ramai 
orang nak p melancong -.-. Certengok nomboq betuah cek




nomber bertuah cik ima -.-




-.-'

Then , tak habes lagi tau ! kena tunggu pulak sehinga paspot siap
mana lama pun satu jam sahaja oke huh!aku memang tersangat bengang
dah la lapaqqq grrrrrrrrr aku ni gastrik tak boleh lewat makan haha
p la makan nasik lauk ayam dekat kafe tu. Abes ja cek makan p naik atas balik 
dok buat qeja tak senonoh pulak,Saja la hobi aku kan suka mengusha orang
so usha laa nahai orang tu perasaan cek cover la balik alahaii malu kot
errr excelykannkannnn hee titer malu pulak nak kasi tahu mamat tu hensemm woww
titer tergugat cikit :3 maaf aku gedik .

Lama lagi nak sampai satu jam , apa lagi ni la kerja cek :|




adik cek and cek 


aku meme suka tayang gigi hat sengit tuh -.-



:]


Dah siap paspot , p tesco jumpak muka sebijik macam syifa majid
awesome kot tapi taktau la betoi ka dak haha .Assalamualikum.

P/S:Jom tengok DHIA :)

0 comments:

ΔΆ