Sabtu, 10 Disember 2011

PANTAI MERDEKA

hai aku baru balik dari PANTAI MERDEKA
dekat mana ? dekat kedah noh
aku bercuti dekat pantai merdeka semalam ja
oke la tu ada jugak title nak buat karangan nanti kan --'

dah sampai letak semua beg dalam bilik then
p la ambik angin tepi pantai malam-malam
syiokk la jugakk 
then jalan-jalan ada ekspo dekat situ
p la tengok orang juai kain baju
jalan punya jalan , adik aku mai kat aku sambil dok tersengeh
bisik kat aku 'alang tu senior ateh'
aku pun dengan bodohnya jawab mana-mana 
nahai nampak sangat gegeh kan -.-
oke takpa senior depa agak membuatkan aku tergugat
adik aku kata kat aku certry alang ngorat tengok boleh dak ?
nerghhh ! laki tu boleh la tak hensem teqa mana pun tapi manihh kot
aku suka laki manih haha XD 
kfine , aku tak segak so aku kalah dengan cabaran adik aku tu .kbai.


0 comments:

ΔΆ