Khamis, 10 April 2014

SEMESTER 2 END

Assalammualaikum ....

Lama gila kan tak update blog , nampak sangat
busy bila jadi student di universiti ni tak macam dulu
masa aku spm . SPM tak sebusy macam ini.

Cuma nak habaq kat hampa yang aku dah habis
semester dua so what ? haha melengak sahaja di rumah lerr .
Nak kerja tapi transport alahai .
Pengalaman semester dua sangat la preassure than semester satu
dengan pensyarah yang berbagai bagai perangai dengan dapat
assigment dalam group agak sempoirrr .
Tapi bagi aku ini la orang kata cara hidup kan ,
bila lagi aku nak merasa preassure macam ni
so sangat awesome . Sumpah tak tipu .
Hidup ni kalau seronok saja semua tak ada stress
tak syiok la weyy . Alhamdulillah berkat doa parents,
kawan kawan yang dari jauh sentiasa support aku
even aku study jauh hampa semua selalu ada dekat hati aku
always whatsapp . Itu lah gunanya teknologi zaman sekarang right .
Kawan kawan dekat upmkb pun ada yang memahami,
selalu advice so aku bersyukur dapat kawan yang sentiasa
ada disaat susah dan senang .

Yeahh ! Memang tak boleh percaya dengan kawan
seratus peratus tapi at least hargai dorang . Bila duduk
jauh dengan family , fikir siapala yang paling dekat dengan kita
bila kita susah and senang kan.
Takmau cakap banyak so gambar masa semester dua . Yahooo !











0 comments:

ΔΆ