Sabtu, 12 Mei 2012

MID YEAR ESOK !

Haii haii haii evening evoning all , ohmaigoshh ohhmaigoshh buku
tak pegang lagi dah la esok exam bagai nak mati la pulak
rasa heh , ni semua salah akaun punya pasai , hang dah
melambatkan kerja aku -,-' kay aku memang suka salahkan benda
pelik pelik tapi tak sedaq diri yang hakikatnya aku ni suka buat kerja
dengan set taglne ' relax la dulu ' aku sedar aku bagai siput vavie
suka buat kerja last last errrrr .

Semalam dah la kena beletiaq dengan my lovely umi awwauu
aku suka dengaq umi aku ceramah bestt ohsemm gila
kalah ustazah ustazah hat lain --' , ' umi dah kata jangan
dok ambik akaun drop drop takmau degaq dok ikut kepala dia jugak '
heh , ikutkan hati memang nak drop tapi pikiaq balik sayanggg
hoho sebabnya dah perabih duit berapa banyak untuk tuisyen
akaun tupptupp nak drop apa celop ! haha , aku abaq kat umi aku
macam tu then kena balik ' hang cakap pandai ' haha senyumm jaa laa
Btw , umi and abah aku tolong taip kat aku kerja kursus akaun
auuu ilorpppyouwwshoooomuchhh :3 haha hingga pukui2 pagi kot
walawehhh , umi aku mulut maintain berjalan , mai time semalam
tengah abah aku dok taip mak aku hingaq tak abeh abeh lagi --'
haha then aku pun nyanyi lagu one direction- beautiful
sambil dok kata you dont know ohh , you dont know you're beatiful
then hat jari aku dok tunjuk kat umi aku yang tengah sila
panggung ataih katil , then tiba-tiba umi aku
bawak keluaq suara macam nak marah rupa-rupanya
umi aku kata ' kes taktau la dah tak abaq yang umi ni cantik ' -,-
huh ! memang aku gelak pecah perot laa mau tau ingat nak
marah , cuak jugak la aku ni haha .

Hari ni dah abes taip akhirnyaa hoho ! k esok exam bio ,
time otw nak p tuisyen fon bunyi heh apalagi laa
mak aku nak , tengok-tengok dia hantar mesej wish gudluck
kat aku , err agak curious sikit macam mana dia tau ?
aku ada abaq ka ? rasa-rasanya dak *angkat kening kiri kanan
ermm , takpayah pikiaq negatif , so buat derdd dah senang
bukan selalu dia jadi orang pertama wish kat aku gudluck haha
k forget it ! doakan aku dapat flyingggg colourss auke :D

1 comments:

✿INA AINAA✿ berkata...

All the best utk esok ek... bace doa byk2 sblm jwb exam...^.^

Ģ