Rabu, 23 November 2011

Today a very unfortunate

Assalamualikum semuaa , malang tersangatlah malang nasib aku hari ini . Kejadian ni
berlaku pagi tadi.Apa yang nasib malang yang aku maksudkan tu ? errr turun keta pagi tadi
dengan penuh konfidennya nak p masuk rumah sir ismail tu opssss tetiba ada something
yang tak berapa nak kena . Buat apa aku p rumah sir ismail puku 10pagi tu ? haha
cek kan semangat p tuisyen addmath er dah la tiap-tiap hari -.-' sokie lah addmath punya pasal
continue balek , benda apa yang tak kena ? haha certeka tengok aku nak abaq
pun err geli haha lawak pun ada , dah la jalan dengan penuh keyakinan tengok-
tengok terbantut hohooo , duduk lah oke sir bagi latihan suruh aku buat , aku rasa pelek
dah nieh tetiba adik aku bisik "wei alang , hang terpijak taik kucing " :/
hanya tuhan yang tahu , patutpun kasut aku berat semacam ja -- haha
aku tak tahu la nak buat macam mana dah la busuk ! eiuuu benci kot
awat laa aqinie gak nak kena , nasib badan laa busuk pun busuk laa tak tahan kot
nasib semua budak tuisyen tu tak peqasan haha , sampai kesudah aku tak bangun basuh
gelii eiuuu malu pun ada aeh =.= , hermmm kenapa laa jadi macam tu kat aku ?Adik aku
mulut macam sampah ! erghh , "alang hang kan takut kucing tu sebabnya jadi macam nie noh
Allah tunjuk kat ang suruh suka kucing kot" dalam hati macam nak tampo jaa mulut
dia niehh errghhhh pressure betoi ! AKU MEMANG TAKUT KUCING so what ?
ngee ~ accept jea lah. takmau cerita banyak-banyak cek malu yang amat rasa nak
letak muka dalam tong ja :/ . Kbai.



#iwishdonthavecatinthisworld#

0 comments: