Selasa, 15 November 2011

SUKAANYAAA -.-

ASSALAMUALIKUMMMMM ! 

umi hantaq alang tuisyen intensif 
oke boleh ja tapi satu syarat
awat yang nak p tuiyen pun ada syarat ?
biasaa laa

oke syarat dia
alang takmau p tuisyen yang ada budak glamoq
tu sekali !
hermm , oke boleh .

tupptupp p tuisyen petang tadi
dengan ceria baqhang terus jadi sour
kalah asam der !
sebab apa ? sebab ada budak glamoq laa
aku taksuka !
bukan taksuka kat budak glamaoq tapi
aku taksuka jadi glamoq pasai
bila aku kawan dengan hang tempiahh kena kat aku doe !

menyampah , pasai pa taktaw jitqa ni kecik
besaq lubang cacing -.-
abeh tadak tuisyen dah kot dia nak p
aku tau memang hang pandai . oke aku lagi pandai . =.=
tu pasai aku p sana ang pun follow
aku p sini ang pun gegeh follow .
oke fine . ikut suka la noh . kbai -.-'

0 comments:

Ģ