Ahad, 22 Mac 2015

TERASA

Hai youallllssss

Rindunyaaa dah nak balik Kedah
Tak sabaq tak tau nak kata apa
Gembira syiok kahkahkahkahhh

First aku nak share cerita pasai terasa eh 'terasa;
Tipulah aku tak terasa dengan sikap hang
Tapi bila dah lama-lama malas lahhh
Jujur memang susah noh nak ada kawan hat yang
jenih paham ni . Ishh aku pun tak paham sebenaqnyaa
Tapi lantak lah .
Aku pun tak paham benda kecik dok pebesaq
So what ? lantak aku lah
Aku diam bukan bermakna semua nak ikut kepala hotak hang
Ishhh laaa makin menyampah aku tengok.
Ishh laaa dah takmau tengok aku boleh angkat kaki kot
takkan hat tu pun nak kena habaq ishhh merapu sungguh.
Mata hang lantak hang laaa ingat aku haiqan sangat kerssss

Jujur memang aku ni suka sungguh cari pasai
tapi lantak lah hak aku .
Sebenaqnyaa aku bukan suka sangat nak gaduh macam budak budak ni
tapi dah hak aku untuk menulis hak aku akaun sosial aku
hat bangang p terasa dah pasaiapa .
Then nak sentap sangat p dok dalam hutan laaa

Memang bukan jenih aku la nak berjimba macam monyet
well tak melambangkan hang tu educated weh .
Ada ka orang educated berjimba hingaq nak mampuih
Aku pun berjimba tapi tak ada la nak hingaq satu kedai dengaq suara
hang seketoi seketoi ishh tak malu .
Wang hantaran kena tinggi sikit even tak cantik pasai
adab pergaulan masih dijaga ecewahh
iolsss bukan jenis perempuan keluar malam dengan kawan
okayy , bukan perempuan jenis melepak dengan jantan tak senonoh.
Ehh bukan tak boleh ada kawan lelaki boleh tapi perlu ka
lepak tengah malam dengan jantan ? maigoshhhh
nampak ja terus wang hantaran jatuh uolssss
So behave girls !

0 comments:

ΔΆ