Selasa, 3 Mac 2015

BERPENDAPAT

Aku bukan selalu nak berlepak dengan kawan-kawan ni
yelah disebabkan malas nak bersiap dengan pakai tudung lagi
sebab itu aku suka dalam bilik buat kerja aku hah nampak
macam takdak life tapi bagi aku itu life aku . So masing-masing
ada cara tersendirikan , life tersendiri so tutup mulut jangan
cakap banyak buat saja benda ikut kepala otak masing-masing okay.

Tiba-tiba aku terpikiaq something pasai ayat dia nak kata deep
tak lah sangat tapi aku rasa macam nak kongsi sikit.
Pandangan mata kasar aku lelaki zaman sekarang takdak
hat elok hat boleh pakai rasa macam hampeh tapi bila
kita selami hidup depa baru kita tau apa yang depa rasa.
Memang perempuan study tinggi tinggi bagai nak rak
pasai nak result elok semua bagai tapi hakikatnya tak
setanding otak budak lelaki.

Tanpa aku tanya budak lelaki kelas aku ni tetiba dia cakap
jadi perempuan senang kan. Tak ! bagi aku semua sama
saja lelaki ka perempuan ka , kalau rasa diri ada kesedaran
semua boleh berjaya. Lelaki lagi senang , otak cepat pickup
tanpa usaha banyak pun lain macam perempuan. Rupanya
maksud dia perempuan takada tanggungjawab yang berat
bila dah kahwin nanti sekarang ni tak kahwin pun mana
ada tanggungjawab sangat. Lain wey perempuan sulung
dengan lelaki sulung. Bila dipikiaq diperhati yeahh
kak aku sulung tapi ada lah sikit role model nak ikut
teqa rajin kemaih rumah boleh la ikut hat lain hampeh
tapi bila banding dengan abang sepupu aku anak sulung
bagi lelaki hmm boleh dikatakan hampir perfect !
Rajin, baik , berjaya bagi aku , semuanya lah.

Hmm , tapi bagi aku semua orang boleh berjaya
Aku nak tengok semua kawan-kawan yang aku kenai
berjaya wey . Takmau la ada yang kerja jadi kuli
orang saja . Nak jugak jumpa 10tahun nanti
pakat jadi manager huishh hahahahahaha
InsyaAllah aku doakan semua masa depan cerah .
Tahniah pasukan bola tampar Agribiz



0 comments:

ΔΆ