Jumaat, 13 Mac 2015

TAHNIAH KAWAN

Hmm aku nak cakap gembira tapi ada perasaan sedih
hmm tahniah meen dah jadi bini oqang
sedih wey hang dah jadi bini oqang pastu dengan aku
tak dapat nak balik p kenduri kahwin hang.
Aku first kenai meen dekat tuisyen akaun haha
sumpah lawak bila ingat balik
aku ni dah la jenih pendiam hahaha mula-mula saja laa
tapi bila lama lama jangan cakap la semua masuk ayaq.
Pastu lagi rapat bila masuk plkn satu kem pulak tu
dengan tak cukup satu kem then satu company
and sebelah katil pulak kami hahahaha.
Kerja gaduh jaa aku meen ale husni dan aton
hanya pemerhati macam mak mak sikit.
Sumpah rindu gilaa gilaa see tak boleh move on lagi
even dah dua tahun tinggai kem plkn.
Dok rancang nak jumpa nak jumpa tapi semua cuti tak sama
nama ja semua tinggai dekat kedah tapi susah kot
nak jumpa. Hmmm takpa nanti aku balik
kedah aku p melawat hang noh




0 comments:

ΔΆ