Selasa, 24 Februari 2015

REALISE

Allahurabbi rindu sungguh nak berblog macam dulu dulu
sekarang ni aku dah semakin melupakan zaman blog hmm . Bila
baca balik semua entry yang dulu-dulu ishh dok pikiaq aku ka
yang tulis ? aat teruk yang amat taktau. Hahahahahahahaha
Sekarang baru aku sedaq dan terjaga dari mimpi yang lena
aecewaahhhh . Sekarang aku rindu zaman sekolah even baru
dua tahun tinggai sekolah , aku rela buat kerja sekolah hat belunguk
gilaaa gila sampai tak tidoq . Hahahaha ingat lagi Ckg Hamidah punya
kerja sekolah sehari lima karangan nak kena hantaq esok tu pulak
cuba hampa bayangkan macam mana aku boleh buat dah la dengan kerja sekolah
subjek lain lagi hahahahaha . Yang lawak pakat dok tanya aku siap ka dak ,
kononnya pelajar terpandai dalam kelas lah , bila aku tak siap satu kelas
mengikut tak siap so sama sama la kena rotan dan sama sama lah
kita berdiri dekat luaq kelas depan pejabat . HAHAHAHA
Sumpah rindu gilaaaaaaaaaaaa . Alah nama ja pengawas tapi
perangai takpayah cakap . Betoi la orang cakap jadi nakai kadi
buaih seronok noh .

Dan sekarang dah masuk universiti yang dulu dulu aku nak sangat
pasai takmau pakai baju sekolah bagai , malas nak iron
then nak kena buat kerja sekolah belunguk dalam hati kerja dok kata
cikgu ni biaq betoi ingat kami ni robot ka . Hmm banyak betoi dosa aku
hahaha and now aku rindu .Universiti alahh hmm bersyukur dapat masuk
bila banding dengan orang lain hat tak dapat masuk
tapi itulah aku ni bukan sempurna tapi itulah hahaha susah nak ada
kawan hat sebulu sekepala ni.
Haishhh , aku jenih malas nak pikiaq benda tak penting
tapi meluat tau dok dengaq orang mengata belakang ishhh
memang sekarang trend mengata belakang kot noh .
Sekarang aku sedaq kawan dan sahabat banyak beza .
Taktau laa apa yang tak kena sebenarnya tapi sumpah
aku memang takdak hati dengan orang yang dalam
universiti ni.

0 comments: