Isnin, 9 April 2012

BUMI HANCUR APABILA AKU JADI PANEL

 Bertemu kita bersama cik iemaa tongek pada entry kali ini hee acewahhh aku over sangat aeh 
mentang2 baru jadi penel tadi heuheuheu XD
actually aku baru ja abes lawan forum remaja tadi dekat smk agama kedah . Nasib kami turn ke tujuh lega yang amat haha and nasib sebab time turn kami ramai orang tadak so kureng sikit lah kegoyangan saya haha
.Alahhhh semua orang wajib gementar cuak gabra dan yang sama maksud dengannya termasuklah aku herrr
mau tahu laa pegang mick pun grrrrr --'
Tapi memang best lah ! sekolah aku dah buat yang terbaikkkkk lah walaupun kami tak masuk pusingan akhir sokie cikgu cek kata kamu semua dah buat elok dah cuma tadak rezeki jaa .Actually lega gila bila cikgu kata centu kebanyakkan yang masuk final semua form6 so otak depa lagi excellnt berbanding kami.Kami pun pandai jugak *ecewahhh nak puji diri jugak* alahhh tu kami bagi chance jaa hahaha sorry saya riak --'
Btw , tengok gambaq kami semua

PENGERUSI &PANEL 1


PANEL 3 & PANEL 2
#aku panel kedua yey !


mengantuk siot so hee *promote jam tangan
we smkkb !


ceyyy , agak cuak

sorang pun tak senyum *senyum kami mahai -.-

0 comments:

Ģ