Sabtu, 22 Oktober 2011

JUMPA !


indahnya ciptaan TUHAN kan kan ? 
sekian lama lamanya aku menati akhirnya
kau hadir pun .
sapa yang hadir ? haha nak start galak dah nie
lamaa oowww ,
dulu sekelas tuisyen sekali but now berubah
bepa minggu ek ?
errr , sebulan . huhh 

J U M P A 

maksud aku , aku dah jumpa F , dah lepas rendu
eiuuuu , gatai yang amat noh 
haha gelak kaihh weyy
budak nieh peqasan cantek bajet pulak ! >.<
bekpi kat aku la noh :)
continue , excely cikgu dah tukar
semua pelajar lelaki
datang pagi then perempuan datang
petang so terima ja laa
but this week F datang petang lerr 
taktaw nak abaq betapa HAPPY
yang amatttt ! hanya tuhan ja yang tau 
ampa taktaw rasanya . haha
yang paling gila siot hee
dia duduk sebelah aku hahaha
gelak setan lekaih toksah dok cover wey
meqecik aiq liuq pun takpa aeh haha :D
seronok ? seronok tahap lipan !
yang pasti aku dapat tengok senyum mahai dia
original punya beb !
first time aku gila senyuman orang nieh 
bertuahnya hang kan F . 
oke dahdahdah , bab nak kata kat aku 
memang no one in malaysian .
BYE . ASSALAMUALAIKUM

______________________________________________________

P/S : Doakan saya akaun A plus plus (taubat makpak aku buat kenduqi) >.<

0 comments:

Ģ