Sabtu, 8 Oktober 2011

ALHAMDULILLAH :)





ASSALAMUALAIKUM . 

today im so happy :)
sebab apa aku happy ? heehee
qinie aku dapat makan nasik
free dua kali 
lalalala , nasik free ? nasik kenduqi
orang nak p mekah la cek oi
hahh , ampa ingat aku nieh
mencuqi ka ? tak halal laa
what the fish la aku nak makan nasik
daqi sumber haram ,
peqot aku saheh tak kenyang punya
btw , aku dah siap kerja khusus akaun 
hoho , sila kasi kiss dekat iema 
muahhhhhhmuahhhmuahhhh . .
haha , oke aku terover sila tampaq aku :\
aishh apa la aku dok melalut nieh
qenyeh qenyeh tampaq mau ?
oke , keja sekolah aku ?
tak siap lagi wahahahaha , banyak malaihh
err , kau ? kau ? kau ?
haha , alhamdulillah kerja akaun aku dah siap
n alhamdulillah kerja akaun kau belom siap
oke you all sila gelak setan dekat ________
baguih baguih baguih , tu yang aku sayang ampa
kehkehkehh , what ? aku jahat ?
bekpi dekat aku laa mangkuk !
hang tak gelak ?
hah ! gelak kat oqang jahat ?
ceewwahh , sejak bila yang hang baik terlebey nieh
oke fine , whatever jea la .
yang pasti aku siap .
syukur , alhamdulillah :)

0 comments:

Ģ