Khamis, 6 Oktober 2011


ASSALAMUALAIKUM


sory tadak title .
pasaipa ? dok tanya lagi awat taktiaw
dah aku tak galak
nak bubuh .
tuuu tuuu apatuu ? tanya lagi ?
aku bagi penampaq arab maw ?
for one time aku
pelekat gambaq aku yang masih baqu
hoo ~ aku suka pelekat gambaq aku .
statement poyo -.-
al maklumlaa aku taw aku comei
tu yang aku suka pelekat dekat blog nieh
untuk tambah lagi keserian blog aku
hahaha XD
oke straight to the point .
lalalallaaa aku tataw nak post menatang apa
haha , next week killer exam
please dear pray for me :)
hahh ! oke aku nak out .
AKU LAPAQ .
la nie , hobi aku dah betukaq
aku suka makan
makan apa ? makan makanan laa cek oii
makanan apa ? apa apa saja *yang halal ja disumbat
duluu hobi aku lain now dah tukaq .

MY OLD HOBBY :

1. snap pitce *yang tak beqapa elok
2. membaca novel
3. mendengar radio *hot fm dekat di hati
4. shopping *baqang mahai
5. sembang kosong *gosippzz
6. mengumpul jam tangan *tataw nak letak mana dah duit
7. mengumpul kasut * maaf , kaki saya ada 100
8. makan makan makan


tengokk ? certengok lekaih !
tengok benda pa ? laa senarai yang aku list tu laa
bengap ngat aeh *sorry =='
makan no bqapa ? nuhh no. 8
hahh ! masa tu kat rumah memang full dengan
makanan , tadak sapa nak makan
semua buat derdd jaa .
but now dunia dah bequbah .
aku suka makan .
sekarang hobi aku dah change

MY HOBBY NOW

1. makan makan makan
dan seterusnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ............

tiap 4jam mesti kena kunyah ,
tapi alhamdulillah badan aku tak naik
ceceyy , hee ~ terimakaseh ya Tuhan :)
aku suka hobi baqu aku XD , tapii
mak aku maqah ! oishhh
mak aku tak laqat nak kluaq p beli makanan
kat aku . peqagai aku biasa laa
selagi tak dapat apa yang aku
nak selagi tu laa aku merengek , buat muka seposen
haha , biasa der .
oke oke . cukup untuk haqi nieh aku
melalut . maghribb maghribbb . kbye .

0 comments:

ΔΆ