Sabtu, 1 Oktober 2011

TANPA KERELAAN

ASSALMUALAIKUM . .

hellow , mellow , yellow :)


muka aku memang tak elok , sukasuki aku
la nak melekat kat situ .
facebook ? apa lagi dengan fb nie haihh
ada makhluk tuhan add aku
larhh biasakan la kan ,
but bagi aku nie makhluk tuhan paling baik
di dunia :) haha *gelak setan*
oke . aku tanya kawan aku
besties aku and also abang angkat aku
diorang kata 'NO NEED TO APPROVE'
nahai kejam jugak depa nieh
aku tak app dia salah satu
sebab tak ada pitce sendiri so no laa
aku nieh bukan la kejam sangat
oke aku tak approve daqi hari isnin hingga haqini
malas er nak app aku kan makhluk paling kejam
so tak layak doe haha
but disebabkan my lovely bestie walaupun
tak pernah jumpa just dalam fb
but aku tahu kau ikhlas kan sayangs
im trust you alyaafandi .
oke approve jugak la kau wahai
makhluk tuhan paling baik.
finally jam 11.18 hari sabtu 1.10.11
im conferm you to be my friend .
kau buat hal aku REMOVE kau
tak ada simpati apa apa oke .
please be nice friends :)
with iemaa ngekngok .

0 comments:

ΔΆ