Jumaat, 22 Julai 2011

SAYA PERAMPAS KAWAN ?

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful
 
 
 


ASSALAMUALAIKUM . .

today im so so badmood ! why ?
because you attitude
buad aku jadi terus moody
apa ? kaw ingat kaw perfect ke ?
hello ! aku tak suka la macam nie nak ngata
umpat umpat nieh >.<
but , disebabkan kaw yang cari masalah
so pepaham laa . .
aku tahu der kaw nak kata dekat aku
apa ? ANAK HARAM 
lagi lagi ? alaaa nak kata kata laa bagi kuat
biar satu sekolah degar :)
aku tahu kaw ANAK HALAL
jangan laa nak menunjuk sangat yang bahasa kaw
tersangat bagus :)
aku kawan dengan semua orang ,
orang datang dekat aku , aku kawan , bukan
aku yang pergi terhegeh hegeh
nak kawan dengan diaorang , then apesal
kaw nak salahkan aku ek ?
ouhh , maybe aku kan budak baru dekat situ
so kalau aku kawan dengan kawan kaw
kiranya aku RAMPAS laa ? centu ? ouhh , ehh kaw
belajar mana ek ?
first time aku degar larh ilmu centu ,
now , kaw nak bebaik dengan aku ehh simpang tiga laa
dah laa muka dua talam
tah belakang aku kaw kutok abes perghh !
bagus laa kaw :)
anak sapaa laa kann hehhh ?
hahh ? kau rasa serba salah ? kaw kata aku sombong ?
so ? ada aku kesah ka ? nak kata kata laa :)
mulot manusia tak bole nak tutup
mulut binatang bole kot >.<
excely , aku tak kan berdendam dengan kau
by the way terima kasih atas kata-kata manis kau
terhadap aku selama ini ! :)
 

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

kesian iemaa :(

imaninazainuddin berkata...

ermm , nasib :(

Ģ