Jumaat, 15 Julai 2011

BENARLAH CAKAP IBUKU :)


لسلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

haii , ! heyy
iema berceloteh lama sudah tak update
huhh , buzy doe nak online susah :(

dalam minggu nie banyak benda yang berlaku
tragis ? interest ? entah laa
excely ini about LOVE
bukan iema nie acting baik ke or wateva mulot
korang nak kata up to you :)
dah dua pasangan couple break , clash
huhh , aku cemuih ! bosan laa
dengan benda bodo nie >.<
bagi aku kalau dah break , break je laa
nak mintak advice apa benda lagy
aishh , bukan nya aku nie
berpengalaman sangat tentang benda
bodo nie ! opsss ,
excely aku tak kata dekat sapa sapa
hahh ? aku dengki ? eieee please laa der not
my taste nak dengki :)
kalau nak tau , benda nieh laa buad
kita pusing , serabut kepala
nak nangis laa nak maki hamun la nak buad
dosa laa , heyy derr buang masa
jaa laa ,
aku un pernah jugak jadi cam nie
but now hahhh
aku dah berubah so happy

nak couple tak kesah silakan bole jaa :)
tapi ingat !
kalau kita player contoh dulu kita
pernah mainkan perasaan orang
tengok laaa suatu hari nanti kita akan dapat
balasan yang sama
aku insaf sebab kata mak aku ibu aku umi aku :)
' ingat jangan pernah mainkan perasaan orang
nanti kita kan dapat balasan yang sama'
itu aku pegang sampai
sekarang :)
dulu memang aku player haha ,
alarhh mind aku set
muda lagi so enjoy err bukan nak kahwin lagy
hahh , but now aku setia der >.<
ceceyyhh haha ,
sumpah tak bohong :)
malas dah nak main main haha
saket kot =="
hahh ! dah break tu
jangan laa suka marah terutama
dok marah dekat orang

yang hampir rapat dengan kita
orang lain salah orang lain yang kena , huhh

gf merajuk sebab hal kecik ?
dah nak break , hermm
normal laa
perempuan nak bermanjaa so lelaki
kena larh faham
nieh lelaki suka sangat
'ishh merajuk hal kecik macam budak ja '
huhh , apa nieh ?
nama un couple msty laa
nak manja manjaa haiyaaa
itu un nak tanya iema erkk ? hermm

bagi iema lebih baik cakap dengan bear
iema daripada saket hati
ada bf yang tak understand langsung
memang bear iema
ada telinga tapi tah denga ke tak
ada mulut tapi dah 5taun tak dega suara
tapi bear tu jugak
selama nieh simpan rahsia iema
tolong jadi tisu untuk iema
bagi iema tumbuk bila iema tension
teman iema borak
teman iema luahkan semua yang terpendam :)
so ta ader bf un tak apa larh
ada un okey :)
tak ada un oke :)




0 comments:

Ģ