Jumaat, 24 Jun 2011

SEHARIAN :)

السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


heyy frenz :)
derrr , penat seyhh panat tahap gaban
haha , mengalahkan oqang yang
drive lagy heee ;p
qinie aku bersama half family
pegy sg tiang
buad apa ?
buad bodo jaaa haha
laa , ampa tak an ta kenai cikiema nieh
dy taw caqi laki jaa haha
gedik noh >.<
tadak laa aku budak baik lalala
aku p qumah bapa saudara aku
laa der :) nak p
pekena buah duqian , manggih N qambutan
hahaha , sodapp weyy
takpayah dah nak terhegeh hegeh
maziaq duit p beli
kita pekena yang free sudahh der
nasib laa ada jugak saudara mara yang ada
dusun haha bequntung siot kot !

oke , then lepas abes melantakk
aku p shopping ,
shopping laa sangatt =="
beli la baju buang selai haha jadi laa
daqipada tarak apa an :)
singgah pekan pendang beli .

after dat , p sentosa
buad apa ?
buad meqoyan katt situ jaa
jadi model phone ! =="
haha , cek p beli
lappy laaa , opsss silapp hee
bukan cek yang bely my lovely father <3
aww aww , but butt
hahaha , bukan untuk aku erghh !
untuk my sis lol , aku maybe dua taun lagy
hee insyallah laa ;p

then , err p
star parade p buat model baju plus kasut
hoho haha , tarak kejaa
aku p tengok cadar laa ,
bukan aku yang nak tengok my lovely mom
nak tengok cadar untuk
abg long aku present nak kasi diorg
kawen ,kalau aku tak bagi da aeh hahaha
so good :) cruel ?

then , p mana lagy ermm ,
cek p pekena mee goqeng dekat kopitiam
kat mana ? alaa nuhh dekat dengan
sekolah smksultanah bahiyah
dekat dengan trafik light
hahaha , sodapp jugakkk laa
err , not bad :)
yang penting pequt aku kenyang :)




byee :)
today , aku N half family
tawaf satu kedah



0 comments:

Ģ