Sabtu, 18 Jun 2011

POPULAR :)

heyy , assalamualaikum :)


haha , tadi iema p popular dekat
cp aishh iema p dengan family
okeyh sebelom msok popular
singgah laa
kejap tengok baju baju
woww >.< mahaii aeh
baek aku beli kat jitra muqah banyak :D
haha , then masok laa
popular dengan niat tujuan
nak beli buku rujukan biology
weyy , tengok tengok aku qajen nak
hapai buku nieh N nak baca
serius aku takmaw dah main main =='
aku nak LULUS !
aku takmaw FAIL !
cari laa mana buku rujukan yang
bekenan , aku pilih buku
longman punya coz
mata aku tetarik haha
laa , buku nieh fom5 jaa then
caqi yang fom4 tadak !
cam paa g caqik melilau kat
dalam tu .
then mak aku tanya laa err
budak abang  OMG
haha , then mak aku suquh aku tunjuk
mana satu buku yang aku nak
dekat er abang tu
aku un dengan gabra gagap
tunujuk buku yang tu =="
huhhh -.-'
pelik awat aku gabra tak tahuan halaa
haha , perghhh
sebab abang tu hensem kot haha
tak tahan dia senyum kat aku
sebelum aku nak
jejak keluar daqi popular
hahaha
galak aehh cam pa g
oke BYE ~
btw , aku seronok
cair dengan senyuman ' D I A'

2 comments:

yasmine danny berkata...

hahhaha... cpt sgt caiq dek oi..
btw, abg tu ade ghupe aaron aziz x?? hehehe..

IEMAANGEKNGOK berkata...

hee ,
ader alala
fahrin ahmad gtu <3