Rabu, 25 November 2015

AKTIVITI PRAKTIKAL

Hai selamat pagi semuaaaaaa ....
Lama kan tak update blog haahhhhhh
terlalu busy praktikal huh agak ah p kerja pukul
7.00pagi balik pukul 5.00petang kadang sampai
 rumah pun lewat tak tentu masa
dah la dengan setiap petang hujan lebat ecehhh
macam laa aku ni guna motor
p kerjaaa hahahahaha suka buat teruk ennn ...

Okay , aku and the geng stay kat seksyen perniagaantani,
perakaunan, pengauditan,pengkreditan .
 Hahh nampak dak semua bahagian
main number number sampaikan satu tahap aku rasa
mual nak muntah number
Tapi itulah tekanan alam pekerjaan kan tapi sekarang
 aku rasa seronok pulak hahaha
even bosan dalam pejabat saja tapi entah ah rasa kepuasan.
Dapat pengalaman p meeting dengan semua
 pengarah laa orang orang besar wehh
dulu tengok drama je sekarang rasa real terus nampak lah
pergaduhan sikit salah faham sikit dan banyak lah
adegan yang melucukan bagi aku .

0 comments:

ΔΆ