Jumaat, 16 Oktober 2015

TAMAT SEM 05

Assalammualaikum ...

Finally tamat dah sem 05 yeahhhh
Final exam how? So far so good laaaa
Haishhh nanti semestinyaa rindu
Rindu semua kenangan yang dibuat dekat
UPMKB rindulaa keceriaan semester satu bersama
awak Khairull Aziem , rindu kemesraan semester dua
bersama korang Farhana, Asikin Omar,Demitri,Naim,
Puteri,Khairull Aziem, rindu kedukaan yang sangat
pedih sakit terhiris airmata berapa banyak keluar
disebabkan awak Khairull Aziem,rindu kesayangan
Angeline semester empat yang selalu ambik berat pasal
aku selalu bagi makanan selalu marah sebab aku ketegaq
dan rindu Angeline dan Alethea semester lima yang
banyak bagi aku nasihat dan bagi aku kekuatan untuk
tempuh semua liku-liku dekat universiti life.

Jangan pernah berlaku percintaan dalam kehidupan
di universiti yeahh aku menyesal .
Jangan terlalu mengharap kawan akan memahami
dan stay dengan kau bila kau ada problem.
Jangan mudah percaya dengan kata-kata manis.
Jangan rindu orang yang benci kau.






1 comments:

Fatin Liyana berkata...

Eh dah habis study ke? Cepatnya masa berlalu. Kak Fatin pun tengah sem 5 sekarang. Lagi 2 sem :)

ΔΆ