Rabu, 28 Ogos 2013

DOWN !

Assalammualaikum wbt , Salam sejahtera , Good evening , Salam Satu Malaysia .

See title atas down ? Pelik dak ? pelik dak ? down oqang poteh oqang molayu
kata bawah.Tak tahu nak start macam mana tapi memang sekarang rasa
down nak mati nak mati sahaja . Ingat ALLAH ! Aku  try untuk ingat yarhh.
Life must go on. Tapi aku ada matlamat ? Yarhhh semua orang ada matlamat.
Aku ada aim masuk universiti putra malaysia ni .Yarhhh semua orang ada aim.
Tapi kenapa dengan aku haaa ?

I admit it ! Aku memang yang cepat dan cepat give up dan rasa macam diri
stupid tak guna and so on lah .Macam tak ada function stay dekat bumi ini.See
sampai macam tu sekali aku give up itulah aku.OHHH IMANINA !!
Wake up wake up wake up . Just go on dear. Lupakan benda yang
dah lepas.Imanina kau aim nak dapat apa yang kau aim ? teruskan
tapi ingat jangan merana diri kau .Imanina kau boleh try try and try
semua orang ada kelebihan and ada kecacatan dia. Bersyukur dengan apa
yang kau dapat Imanina .


Yessss yesss  ! Aku tak boleh putus asa .Aku tak boleh orang lain
pandang rendah dekat aku.Aku tak boleh bagi peluang dekat sesiapa
pun.Aku takboleh bagi orang pijak aku.Aku takboleh bagi orang hina
aku.AKU TAK BOLEH TAK BOLEH TAKBOLEH DAN TAK BOLEH !!!
Semua orang nak pointer tinggi sama macam aku . Aku suka cabaran
sebab banyak mengajar aku erti keegoan erti kesusahan.So
selagi ada masa aku akan akan dan akan bagi three pointer above
dan aku akan dapat LAPTOP !So takpayah lah menyusahkan
kawan kawan aku disebabkan aku kesian lappy korang.
Mesti hampa semua akan kata alah laptop saja pun kecoh lebih.
Ye laa laptop pun nak beli guna duit beribu mana lah aku nak
dapat duit banyak tu kerja pun belum.Mesti hampa juga
akan kata beli la guna duit PTPTN .Aku tak ambik PTPTN.
Family aku taksuka berhutang.Tapi aku suka life macam ni
even kena pandai berjimat 

2 comments:

Amirul Nadzri berkata...

awat ceq? share la dengan aku..huhu

imaninazainuddin berkata...

hmmm , masalah di mana mana sahaja kann

ΔΆ