Ahad, 30 Disember 2012

CUTI NAK HABIS ! :O








Ehemm Assalamualaikum wbt .Ini mungkin entry last
sebelum saya masuk hutan. Apa khabaq oqang kedah dan oqang luaq ?
Amacam cuti ada best ? ka tarak best ? Apapun bersyukur kerana
masih lagi bernyawa dan bernafas di bumi yang indah lagi.Cuti tahun ni
aku berulang alik Kuala Lumpur sahaja . Tak best sungguh tak best.
Hari ni aku test jpj Alhamdlillah lulus . Tapi aku still tak puas hati
dengan jpj perempuan tu .Macam apa lagi mata duitan kot nak
bagi semua oqang fail crazy oke nasib ada jpj lelaki tolong
backup syukur gila.Memang aku nak mengamuk dah tadi nasib aku
seorang yang penyabar haha *muntah*.

Malam esok kena packing barang how sad life bai jitra
aku ingat nak packing malam 3jan tapi umi dah beletiaq
semalam suruh packing heh macam nak halau aku saja.
Sedih kot heqan aku semenjak dua menjak ni mood aku
keja touching lebih bila sedih nak qeyau masuk bilik
kunci pintu buka lagu deras deras then peluk teddy bear
wahhhhhhhh i need my friends !  i qeaaalllllyyy mishhh uolss.

 Kemaqin p Kuala Perlis makan makan dinner dengan
family belah abah .Sedap sotong tepung diaa
hat tu pun aku nak tuleh noh .Excely jeles tengok adik
aku dapat barang sekolah macam macam aku tahun
lepas tak dapat macam tu pun tapi biaq lah .Motif nak
tunjuk gambaq hat atas tuu first time pakai shawl satin
hihi. Huduh piang pasai tak qeti pakai .
ASSALAMUALAIKUM .Bai .See you soon.
Macam biasa suka LIKE dan Comment
tinggalkan jejak anda untuk followback ! :D



0 comments:

ΔΆ