Jumaat, 29 November 2013

FRIENDSHIP IS EVERYTHING

Assalammualikum wbt and Selamat Petang


Sebelum nak baca entry ini hampa semua wajib
senyum dulu nohh takmau ada hat hipokrit senyum.
Qenyeh pun baguih jugakk.Penat dah kalau dok
qeyau dua puluh lima jam ni buat habeh ayaq mata saja.
Dah laa ayaq mata ni mahai dok baziaq pulak.Okay
semuaa berhenti senyum kambing , qenyeh hat tak ikhlaih tu
sekarang kita serius okay.Imanina serius ni ehemm.


Awat aku punya title kali ni pasai friendship haa ?
selama ni tak hingin pun nak update kann.
Mai kali ni baru nak terhegeh update title lagu ni.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmm.....
Hmmmmmmmmmmmmmmm.....


Sebenarnyaaaaaa aku rinduuu qenduuuu
gilaaa gilessss dekat kawan akuuuuuu !!!
Dengaq dak ni ? Aku cakap ehh tuliss
aku rinduuuuuuu gilaaaa dekat hampaaaa semua !
Mohon rindu aku balikkkkkkk !!
Hampaaaa kawan sehidupppppppp
sematiii akuuuu ehhhh insyaAllah
Susah senang sedih duka gembira aku dekat
negeri orang ni aku wajib share dengan hampa semua.
Pernah jugak aku pikiaq hampa semua ni
tak bosan ka dengan aku :/ ?
Aku ni menyusahkan hampa betoi laaa hmmm.
Tapi Alhamdulillah hampa semua tak pernah
mengeluh dengan aku tambah bagi nasihat then
kata semangat bagai .Serius touching weyy.





0 comments:

ΔΆ