Jumaat, 7 Disember 2018

JBR BUNDLE SHAH ALAM

Assalammualaikum ......

Sementara nak tunggu Magrib so aku nak share
sikit haritu kawan aku ajak p bundle so aku pun
macam on je sebab aku pun sukaaaa sangat dengan
bundle jadi aku pun green light saja
So kitaorang decided p bundle dekat Shah Alam
jauh kan ambik masa sejam jugak la naik public
transport ni tapi okay je demi bundle ..

Cara nak p ke bundle mudah sahaja meh aku
ajar start dari KTM Serdang naik p ke
KL Sentral untuk pertukaran laluan then
naik KTM turun dekat KTM Batu Tiga
jarak dia takada la jauh mana dari KL Sentral
ke KTM Batu Tiga masa dalam 30minit
macam tu so sempat lah tidur sekejap
Then dari KTM Batu Tiga kitaorang ambik
grab ke bundle JBR tu dalam RM5 sahaja
dekat je dengan Aeon Shah Alam tu

Bagi aku range price for baju pants worth it jugak
but untuk kasut for me tak berbaloi sangat
better beli yang ciplak je hahahahahahahaha
Design pun ada yang okay korang kena pandai
menyelam cari lah yang best best
Aku stay situ tiga ke empat jam jugak lah
sampai matahari pun dah tak nampak

Alhamdulillah masa sampai hujan lebat tapi
masa balik tu hujan dah reda so takada lah
nak rushing sangat and Alhamdulillah jugak
aku tak cucuk duit sebab aku tahu nanti
aku jadi gila mulaa lah nak merungut duit takada
so aku limitkan untuk shopping di situ

InsyaAllah ada masa nanti nak p yang area Damansara pulak
dengaq cerita situ lagi besar and sumpah
nak try p heheheheehehe ...















0 comments:

Ģ