Jumaat, 28 Disember 2018

HANGOUT WITH 'ONLINE FRIENDS'

Assalammualaikum ....

16hb Dec 2018

Memang dah lama plan nak jumpa after trip penang and perak
tapi tak sempat dah semua busy dengan kerja
aku macam biasa lah sentiasa free weekend itupun kalau
takada assingment. So plan nak jumpa hari Ahad
aku kenal dorang dalam twitter then join group
twt kecantikkan kiranya tips la padahal ikut pun tak
just baca je apa yang dishare ...

Bermula lah friendship kitaorang masa tu umur 19tahun
so now dah nak masuk 24tahun. Aku tak sangka
jugak boleh friendship lama macam ni padahal
online je so jangan ingat jodoh je online okay.
Yaa and yaya and jan also dah pernah jumpa masa trip
perak and penang itu first time okay jumpa
SubhanaAllah rasa akward taktahu nak habaq
but at the end tak boleh stop bercakap

Ahad haritu aku jumpa yaya, yun, and raa
aku mampu ingat nama nickname je hahahaha
Raa je yang tak pernah jumpa sebab dia org ganu
then kebetulan dah kahwin raa ikut suami dia
keje area selangor so apa lagi ini masanya
kitaorang jumpa dia punya ramah tu macam
dalam whatsap . Haa aku paling rapat if nak story
aku akan ws raa sebab raa sama umur so aku
rasa macam sekepala gitu bila jumpa
ftf aku rasa nak gelak pun adaa haahaha













0 comments:

ΔΆ