Ahad, 31 Disember 2017

THE END OF 2017

Assalammualaikum ....


 Pejam celik dah nak penutup 2017
actually sekejap sangat masa berlalu
masa yang selama ni terbuang dengan begitu saja
So setakat ni apa pencapaian aku ?
Kadang terfikir jugak aku hidup untuk apa?
Apa matlamat aku ?
Life is too complicated
But i need to be strong ..
No more stress insyaAllah
Allah always ada dengan kau imanina just always
remember Him ....


 Alhamdulillah aku bersyukur dengan nikmat yang diberikan
Family parents yang makin hari makin memahami
Thankyou for everything ....
Cukup lah dengan apa yang aku ada untuk harini dan
hari-hari seterusnya ...
Sekarang ni masa aku untuk aku buka minda fikir masa hadapan
buang yang lepas takpayah dikenang
InsyaAllah yang lebih better than that akan ada...
Semua orang pernah jatuh pernah give up tapi
tak mustahil untuk kita terus bangun kan ...

Manusia datang dan pergi
Manusia ada yang kekal dan ada yang meninggal
Semua dah berubah termasuklah diri kita sendiri ..
Bilangan orang di sekeliling kita pun makin berkurang
Tapi yang akan kekal dengan kita
orang yang sentiasa ada masa susah dan senang kita ...


Too many things happened in 2017
a year full of regrets, saddness and happiness all in one
Ive lost some people and met new people
InsyaAllah dengan niat yang betul
tahun baru ni 2018 akan lebih bermakna
Positif thinking !
Hoping 2018 will be a lot better !

0 comments:

Ģ