Ahad, 4 Jun 2017

Dah nak setahun degree life esok start
final exam untuk semester kedua.
Banyak sangat aku fikir
bukannya fikir apapun tapi rasa rumit sangat
dah macam macam perasaan.

Rindu rinduu sangat sangat dekat depa
terlalu banyak memori bukan aku tak move on
tapi sumpah aku sayangg sangat
Tipulah kalau aku tak nangis setiap kali
solat tetiba teringat setiap kali nak tidur
and nak makan dah rasa macam mabuk cinta

Aku bukan rindu zaman diploma tapi
aku rindu manusia yang selalu ada bila
aku rasa nak give up dengan study
Aku rindu korang Puteri,Feeza,Farhana,Aziem,Nell,
Naim hmm ramai lah yang selalu tanya khabar
ambik berat pasal aku tapi sekarang berbeza sangat
Sangat sangat beza taktahu lah aku yang pelik
atau aku sendiri tak selesa dengan environment sini.

Kadang menyesal tukar kos tapi aku dah tak sanggup
nak ambik sains cukup lah seksanya masa form4 and 5.
Degree life dengan roomate taktahu antara satu sama lain
bila aku cakap dibalasnya anggukan kadang tu krikkrikk
Memang macam ni kot degree life senior and junior ada gap
Sumpah tak best rinduuuu nak nangis.
Tapi aku ambik keputusan untuk takmau toleh kebelakang
InsyaAllah one day kalau dah kuat aku cari korang.

0 comments:

ΔΆ