Ahad, 13 Mac 2016

CAPITAL 'H'

Hai Assalammualaikum ....

Ingat lagi tak entry 3 April 2011 nampak kan
lama punya entry dah bertahun berabad
tajuk dia capital H jugak kalau tak silap lah.

Now I want to tell you more about capital H
Yes, honestly aku pernah crush dekat dia
tapi itu zaman aku masih berhingus lah sekarang
i dah besar okay so no more crush laa.
Tapi still ada jugak crush ala ala usha sedapkan mata je
Okay back to the topic gais....

Sebenarnya benda mula sebelum kenduri kahwin
his brother bila tah aku tak ingat dalam sebulan lepas la.
Aku just for fun je look around wechat then
capital H add as a friend and i just WOW
because im too despreate want to know him
I dont know why and what special bout him
I just excited and really shock.
Mula-mula tu rasa segan lah nak text
Tapi lama-lama mula berlarut
Too stress weh sebab aku takut tersuka

And you gais kena tahu i telling the truth
what i mean it. Aku bagitahu dia yang
aku pernah crush ke dia tapi macam gitu-gitu je.
And he respond yeahh hahaha macam lawak ja weh
And he told me please jangan suka playboy macam aku
Exacly ! I will never fall in love with you because
sometime aku terfikir tak kan nak terjatuh hati dekat jiran
Yeah ! I admit it SubhanaAllah his smile too sexy hahaha
Kadang aku ni gilakjugak..
Sepanjang text dengan dia and video call
yeahh ada la sikit rasa tu tapi aku
kuatkan hati aku sebab trauma
dengan lelaki hahahaha
Then just anggap as a neighbour only.
Tak tipu and seriously ayat dia memang
ayat melting minta pelempang
Aku geli duh kalau treat aku as a girl ehh
Aku lagi selesa kalau text macam gangster
Tapi kadang aku pulak yang tertouching
Itulah perempuan .

Then now aku taktahu aku gaduh ke apa
tapi aku rasa aku gaduh maybe
I dont know why ...
Maybe perasaan aku ..
Tapi dia unffollow instagram aku
And apa lagi aku block terus ahh
Geram yeahhh !
Now i dont want to know you and what you doing right now
I just dont

0 comments:

ΔΆ