Selasa, 26 Ogos 2014

DATANG KEMBALI

Wow lama gila tak update blog
mentang baru putuih cinto dengan manusia
sampaikan dengan pakwe blog aku terlupa.
Maafkan saya sayang wahai blogku
haishh lupa daratan betoi aku ni kan.

Alhamdulillah aku dah semakin berseri-seri
setelah sekian lama terasa diri diperbodohkan
oleh manusia. Sekarang tiba masanya aku
untuk memperbodohkan manusia jugak.
Ini bukan balas dendam tapi ini dipanggil
permainan dunia babe !
Aku memang benci tahap seyyyyyyytoooooonnnn
orang yang mungkir janji , orang yang berbasi basi,
orang yang suka menanam tebu di tepi bibir,
orang yang suka tak nampak kesalahan dia
and so on. Come on lahh kalau rasa diri tu pengecut
ehh opssss berlagak pulak imanina ni hmm okaylah
kalau rasa diri dah nak turun bendera merah
boleh masuk kubur cepat cepat.
Well you donk know me very well.
Yeah memang aku diam tapi diam tak bermakna
aku akan buat bodoh jerrrrrrrrrrr
orang yang kenal aku tahu perangai aku macam mana.

Well senyum aku tak bermaksud aku suka dengan
cara kau , baik aku tak semestinya aku tak tikam belakang kau
Ini permainan dunia lah . Normal ah tikam belakang tikan depan
Bagi aku manusia sama saja semua , takada yang sempurna
hanya malaikat saja yang sempurna so nak hairan apanya.
Kesian aku tak semestinya aku tak boleh buat taik dekat kau kan.
Real life babe ! Manusia yang baik pun kena fitnah kena maki
inikan pulak manusia yang jahat so why not kan.
Orang nak mengata hah peduli apa mulut orang memang tak boleh
nak stapler. Alah mulut aku pun kekadang
termengata jugak so accept it lah. Why ?
tak boleh terima ? Hah pergi duduk dalam hutan
kawan dengan haiwan spesis dengan kau senang sikit hidup
haiwan tak ada mulut nak mengata semua ni.

Hidup ni tak boleh lemah , dunia sekarang dah sangat kejam
buat apa nak jadi hipokrit. Jangan jadi baik tapi belakang
macam ibliosssss . Well . Ini imanina and real imanina .

0 comments:

ΔΆ