Rabu, 12 Februari 2014

HMMM

Assalammualikum wbt

Alhamdulillah assigment dah semakin berkurang .
Alhamdulillah jugak assigment yang paling berat
bagi aku walaupun hanya dua kredit
iaitu Pengenalan Kepada Perniagaantani. Memang berat nak mengalas
semuanya seorang diri kan oleh itu aku berterima kasih yang
tak terhingga kepada semua ahli kumpulan dua belas yerrr .
Sekarang musim ujian dua so sibuk lah nak menstudy kan
diri tapi masalah besar betul aku ni pemalas orangnyaa macam
roomate aku .Nama pun rommate kan so perangai berjangkit
malas aku dua kali ganda lagi malas roomate hahaha . Mohon terasa ehemm

Lagi sebulan kot nak balik Kedah hoho nampak dak muka excited dia hah
Hmmmm .... susahkan nak balik dengan hati kureng
tenang kan selagi benda ehh masalah ehh bukannn
entahlaa aku pun tak tau nak tuleh benda apa .
Entah laa apa masalah sebenarnyaa kau kau aku aku , okayy
lebih baik berdiam diri kann tapi sampai bila nak
bermasam muka bagai , nak berjauhan , nak buat tak kenal
yesss memang aku sakit hati sangat dan kecik hati , yelahh
sampai bila nak main main benda yang serius aku pun
tak fahamm . Yerr saya faham awak, tapi kenapa
setiap kali macam ni mesti saya nak kena mengalah ,
yerr awak tak tahu apa masalah awak kann yelah benda dah
jadi so nak marah apa lagi kan , lupakan jelah ,
tak guna nak tanya marah ke ? merajuk ke ? sakit hati ke ? apa apa lah .
sebenarnya saya bukan apa entah lahh tak tahu nak cakap macam mana.
Sebenarnya , dah lama saya maafkan awak ehh , tak marah awak ,
tak pandai ceq nak marah orang lama lama ni buat penat jiwa dan raga saja kan.
Buat lah apa yang awak rasa sesuai dengan awak ,
benda kecil tak payah lahh perbesarkan
okayy , bagi aku semua dah selesai .Lebih baik diam kan diri
itu saja kan cara selesai masalah yang entah apa apa .

0 comments: